Titol:
The
Book of Spells III
Destinataris:
grup
classe
Objectius:
-
Acordar
uns dies d’intercanvi del llibre per compartir-lo
-
llegir,
escriure, dibuixar, fer
preguntes,,
respondre, enganxar fotos,
copiar cançons… sigui en parelles, en grup, o individualment,
-
Cohesionar el grup classe.
-
Reflexionar
sobre les habilitats socials i quines s’apliquen a aquesta
activitat,
-
Establir
uns criteris d’auto-avaluació i auto-avaluar-se, ja
sigui de manera individual o grupal.
Desenvolupament:
Quines
d’aquestes habilitats socials es poden implementar en la dinàmica
de fer una enquadernació d’un llibre i compartir-lo?
Grup 1: habilitats socials bàsiques
-
Saber Escoltar
-
Iniciar i saber mantenir l’interes per una conversa
-
Formular una pregunta amb tacte si és personal
-
Donar les gràcies.
-
Presentar-se.
-
Presentar altres persones.
-
Fer afalacs,
-
Empatía
-
Dialogar
Grupo 2: Habilidades sociales avanzadas
-
Demanar ajut.
-
Participar.
-
Donar instruccions.
-
Seguir instruccions.
-
Disculpar-se.
-
Convèncer als demés.
-
Donar la teva opinió sobre el que penses d’un tema
Grupo 3: Habilitats afectives
-
Conèixer els sentiments propis.
-
Expressar emocions i sentiments.
-
Comprendre i respectar els sentiments dels demés
-
Consolar i animar al dolgut,
-
confrontar l’enuig d’altres.
-
Expressar afecte.
-
Resoldre la por.
-
Auto-recompensarse.
Alternatives a l’agresió
-
Demanar permis.
-
Estimar-se.
-
Compartir.
-
Ajudar a altres.
-
Negociar.
-
Fer servir l’autocontrol.
-
Defensar els drets propis.
-
Respondre a las bromes.
-
Evitar problemes als demés.
-
No entrar en baralles.
Grupo 5: Habilitats per fer front a l’estrès
-
Formular una queixa
-
Respondre a una queixa.
-
Demostrar deportivitat desprès del joc.
-
Resoldre la vergonya.
-
Comportar-se quan ens deixen de costat,
-
Defensar un amic.
-
Respondre a la persuasió.
-
Respondre al fracàs.
-
Enfrontar-se als missatges contraditoris.
-
Respondre a una acusació.
-
Preparar-se per a una conversa difícil.
-
Fer front a les pressions del grup.
Grupo 6: Habilitats de planificació
-
Pendre decisions.
-
Pensar sobre la causa d’un problema.
-
Establir un objetiu.
-
Coneixer les pròpies habiliats.
-
Recollir informació.
-
Resoldre els problemes segons la seva importància.
-
Concentrar-se en una tasca.
Avaluació-conclusions.
- En quina mesura creus que
s’han complert els objectius establerts.
- Selecciona els criteris
d’avaluació que consideris més adequats per aquesta dinàmica i
posa’t una nota.
a. he participat activament i
amb interès en l’activitat, llegint, fent preguntes, escrivint,
aportant idees…
b. de manera individual,
c. en parelles o
d. en grup,
e. he intercanviat el llibre
el dia que em tocava,
f.
altres criteris d’avaluació:
- pregunta als teus
companys/es si creuen que aquesta nota és justa.
Brais
|
Canela
|
Nerea
|
Oumaima
|
Anna
|
Angela
|
Judith
|
Adria
|
Lara
|
Ainhoa
|
Alejandra
|
Jade
|
Jenifer
|
Luis
|
Andrea
|
Tania
|
Marta
|
Natalia
|
Grabriel
|
|
Brais
|
|||||||||||||||||||
Candela
|
|||||||||||||||||||
Nerea
|
|||||||||||||||||||
Oumaima
|
|||||||||||||||||||
Anna
|
|||||||||||||||||||
Angela
|
|||||||||||||||||||
Judith
|
|||||||||||||||||||
Adrian
|
|||||||||||||||||||
Lara
|
|||||||||||||||||||
Ainhoa
|
|||||||||||||||||||
Alejandra
|
|||||||||||||||||||
Jade
|
|||||||||||||||||||
Jenifer
|
|||||||||||||||||||
Luis
|
|||||||||||||||||||
Andrea
|
|||||||||||||||||||
Tania
|
|||||||||||||||||||
Marta
|
|||||||||||||||||||
Natalia
|
|||||||||||||||||||
Gabriel
|
Pots
fer servir aquesta taula per indicar les interaccions que has fet amb
els teus companys
Titol:
The
Book of Spells III
Destinataris:
grup
classe
Objectius:
-
Acordar
uns dies d’intercanvi del llibre per compartir-lo
-
llegir,
escriure, dibuixar, fer
preguntes,,
respondre, enganxar fotos,
copiar cançons… sigui en parelles, en grup, o individualment,
-
Cohesionar el grup classe.
-
Reflexionar
sobre les habilitats socials i quines s’apliquen a aquesta
activitat,
-
Establir
uns criteris d’auto-avaluació i auto-avaluar-se, ja
sigui de manera individual o grupal.
Desenvolupament:
Quines
d’aquestes habilitats socials es poden implementar en la dinàmica
de fer una enquadernació d’un llibre i compartir-lo?
Grup 1: habilitats socials bàsiques
-
Saber Escoltar
-
Iniciar i saber mantenir l’interes per una conversa
-
Formular una pregunta amb tacte si és personal
-
Donar les gràcies.
-
Presentar-se.
-
Presentar altres persones.
-
Fer afalacs,
-
Empatía
-
Dialogar
Grupo 2: Habilidades sociales avanzadas
-
Demanar ajut.
-
Participar.
-
Donar instruccions.
-
Seguir instruccions.
-
Disculpar-se.
-
Convèncer als demés.
-
Donar la teva opinió sobre el que penses d’un tema
Grupo 3: Habilitats afectives
-
Conèixer els sentiments propis.
-
Expressar emocions i sentiments.
-
Comprendre i respectar els sentiments dels demés
-
Consolar i animar al dolgut,
-
confrontar l’enuig d’altres.
-
Expressar afecte.
-
Resoldre la por.
-
Auto-recompensarse.
Alternatives a l’agresió
-
Demanar permis.
-
Estimar-se.
-
Compartir.
-
Ajudar a altres.
-
Negociar.
-
Fer servir l’autocontrol.
-
Defensar els drets propis.
-
Respondre a las bromes.
-
Evitar problemes als demés.
-
No entrar en baralles.
Grupo 5: Habilitats per fer front a l’estrès
-
Formular una queixa
-
Respondre a una queixa.
-
Demostrar deportivitat desprès del joc.
-
Resoldre la vergonya.
-
Comportar-se quan ens deixen de costat,
-
Defensar un amic.
-
Respondre a la persuasió.
-
Respondre al fracàs.
-
Enfrontar-se als missatges contraditoris.
-
Respondre a una acusació.
-
Preparar-se per a una conversa difícil.
-
Fer front a les pressions del grup.
Grupo 6: Habilitats de planificació
-
Pendre decisions.
-
Pensar sobre la causa d’un problema.
-
Establir un objetiu.
-
Coneixer les pròpies habiliats.
-
Recollir informació.
-
Resoldre els problemes segons la seva importància.
-
Concentrar-se en una tasca.
Avaluació-conclusions.
- En quina mesura creus que
s’han complert els objectius establerts.
- Selecciona els criteris
d’avaluació que consideris més adequats per aquesta dinàmica i
posa’t una nota.
a. he participat activament i
amb interès en l’activitat, llegint, fent preguntes, escrivint,
aportant idees…
b. de manera individual,
c. en parelles o
d. en grup,
e. he intercanviat el llibre
el dia que em tocava,
f.
altres criteris d’avaluació:
-
pregunta
als teus companys/es si creuen que aquesta nota és justa.
Cintia
|
Cristina
A
|
Marta
B
|
Sandra
|
Sancha
|
Sergio
C
|
Mireia
|
Andrea
|
Ana
|
Sara
G
|
Fatima
|
Marta
L
|
Claudia
|
Sara
P
|
Sergio
P
|
Aran
|
Nuria
|
Desiree
|
Khadija
|
Kaoutar
|
Hala
|
Valeria
|
Nerea
|
Aleix
|
|
Cintia
|
||||||||||||||||||||||||
Cristina
|
||||||||||||||||||||||||
Marta
B
|
||||||||||||||||||||||||
Sandra
|
||||||||||||||||||||||||
Sancha
|
||||||||||||||||||||||||
Sergi
C
|
||||||||||||||||||||||||
Mireia
|
||||||||||||||||||||||||
Andrea
|
||||||||||||||||||||||||
Ana
|
||||||||||||||||||||||||
Sara
G
|
||||||||||||||||||||||||
Fatima
|
||||||||||||||||||||||||
Marta
L
|
||||||||||||||||||||||||
Claudia
|
||||||||||||||||||||||||
Sara
P
|
||||||||||||||||||||||||
Sergio
P
|
||||||||||||||||||||||||
Aran
|
||||||||||||||||||||||||
Nuria
|
||||||||||||||||||||||||
Desiree
|
||||||||||||||||||||||||
Khadija
|
||||||||||||||||||||||||
Kaoutar
|
||||||||||||||||||||||||
Hala
|
||||||||||||||||||||||||
Valeria
|
||||||||||||||||||||||||
Nerea
|
||||||||||||||||||||||||
Aleix
|
Pots
fer servir aquesta taula per indicar les interaccions que has fet amb
els teus companys
No comments:
Post a Comment