Tuesday, January 9, 2018

MR 1718 APD MP6 Teleassistencia UF1 NF4 Gestio de trucades entrants



Titol de l’activitat: Dinàmiques d’habilitats de comunicació i teleassistencia

Destinatari: grup classe. Objectius:

- Practicar les habilitats socials pròpies del MP6 i NF4:
- Expressar-se de manera clara i precisa
- Practicar la retroalimentació
- Practicar l’escolta activa
- Identificar les necessitats de l’usuari
- deduir els continguts del nucli formatiu a partir d’aquestes pràctiques orals i jocs.

Desenvolupament:

A. Test de escucha
Responde a estas preguntas de manera sincera. Cuando te encuentras en una situación de comunicación en la que tienes que escuchar…
1. ¿Construyes tu respuesta a la vez que el otro sigue hablando?
2. ¿Supones lo que va a decir antes de que lo diga?
3. ¿Interrumpes para dejar claro tu punto de vista o para terminar las frases de la otra persona?
4. ¿Desconectas y permites que tu mente divague en los temas que tienes pendientes?
5. ¿Reaccionas con impulsividad ante ciertas palabras?
B. Per parelles, seuen d’esquena uns dels altres, per torns, l’emissor farà un dibuix que ha de comunicar verbalment al receptor de la manera mes acurada possible. Desprès s’asseguraran fins a quin punt les seves instruccions han estat acurades.

C. Cada equipo elige de entre sus miembros a una persona que actuará en el rol de “ciego”.
El juego consiste en que el ciego -con los ojos vendados- vaya de un extremo a otro de la sala sorteando una serie de obstáculos (sillas, mesas, etc.) siguiendo las instrucciones dadas por sus compañeros.
Antes de empezar, el formador hace salir de la sala a todos los participantes y coloca los obstáculos que el ciego no podrá rozar. Hace pasar al primer equipo y cronometra el tiempo. Luego repite la misma operación con el segundo equipo.
D. 1. Per parelles, d’esquena i per torns: emissor escriu una anècdota de 5 linies i l’explica al receceptor que ha de resumir-la i compartir amb l’emissor per comprovar que és certa.
2. emissor escull una emoció o un sentiment determinat i ha de construir una historia al voltant d’aquesta idea, l’escriu i la llegeix o explica al receptor que ha d’endevinar l’emocio o sentiment.
E. L’autobús- «Imagina’t que ets el conductor d’un autobus...» s’explica la historia al final de la qual el receptor ha de contestar una pregunta.
Conclusions-Avaluació

Identificar cada dinámica amb un objectiu determinat.
Relacionar les activitats amb els continguts del nf4
Demanar d’altres dinàmiques relacionades.



No comments:

Post a Comment