Thursday, January 11, 2018

Mr 1718 APD MP1 UF2 NF3 Organització de la intervenció - DINAMICA PAI I FUTBOLINS



Titol: futbolins
Destinatari: grup classe -entre 15 i 25 membres

Objectius:

- Jugar a una partida de futbolins en la qual els membres del grup fan de ninots
- Divertir-se, passar una bona estona i cohesionar el grup classe.
- Posar un exemple d’apendre continguts mitjançant el joc.
- Reflexionar i consolidar el procés d’el.laboració del Pla d’Atenció Individual -PAI:

1. la directora fa una primera entrevista amb la família i l’usuari/a -dia d’ingrès.
2. la doctora i la infermera també es reuneixen amb família i usuari/a -dia d’ingrès o 24h
3. la tècnica de referència i l’equip multidisciplinari valoren:
Estat funcional, físic, emocional, cognitiu, sociofamiliar i estil de vida -de 4 a 7 dies
4. es posa en pràctica i es revisa periòdicament.

Desenvolupament:

N’hi ha dues possibilitats segons el grup estigui mes tranquil o més mogut:
A. En el primer cas, es reparteix la fotocopia, s’expliquen les regles, es fan dos equips, s’assignen els rols i es comença a jugar,
B. en el segon cas, primer s’expliquen les regles, es fan dos equips, s’assignen els rols, es jugar i al fina es fa la reflexió sobre la relació entre les regles del joc i el procés d’el.laboració del PAI.

Es fan dos equips: A. Personal tecnic d’una residència i B. Usuaris/es de la residència.
A. El Persona tècnic inclou:
la directora farà de portera,
la doctora, infermera, psicòleg, fisioterapeuta, Tecnica de referencia faran la linia de defensa, es donaran tots la ma i només poden moure’s de costat a costat, un pas endavant està penalitzat amb la pèrdua de la pilota,
la resta de personal, tècnics/ques i animador/a sociocultural faran la línia mèdia-atac, igualment s’han de donar la ma i només poden moure’s de dreta a esquerra o a l’inrevès,
B. Els usuaris/es s’oganitzaran de la mateixa manera,

Regles:
1. La directora/portera posa la pilota en joc passant-la a la doctora, qui li passarà a la infermera i aquesta a la resta de l’equip tècnic sense que els usuaris/es de l’equip contrari tractin d’impedir-lo.
2. Quan la pilota arriba a la línia mèdia/atac, llavors han de tractar de ficar el gol i els usuaris/es han d’evitar-lo,
3. A partir d’aqui tothom tracta de marcar un gol,
4. Quan es marca un gol, l’equip tècnic valorarà la necessitat d’introduir canvis en la seva estratègia.
5. Despres de dos o tres gols, es canvien els equips.

Valoració-conclusions

a. s’han complert els objectius de jugar a futbolins seguint les regles establertes? De diversió?
b. s’ha entès el procés d’el.laboració del PAI?
c. com milloraries aquesta activitat? Se t’acut un altre joc per il.lustrar algun altre punt del NF?

No comments:

Post a Comment