Relació d'activitats del PAT DE CFGM i CFGS - MR 1819 APD - PRIMER B. Mingo Mendez
Mes | Pla d’acció tutorial - PAT |
SETEMBRE 2018 | Acollida de l’Alumnat per part del Director, equip directiu,
equip docent i resta de professorat Omplir fitxes personals digitals i en paper Dinamica de Presentació Explicació de la Normativa de convivència del centre 26 Septembre 2018 PROVA DIAGNOSTICA Reunió amb pares/mares Silvia Sierra i Mingo Méndez van recordar a les mares i pares assistents les caracteristiques principals del Cicle Formatiu de grau mig d'Atenció a Persones en Situació de Dependència, - els mòduls professionals per cada any, 2000 hores de formació, - el nombre d'hores de pràctiques, 380 aproximadament, - el caràcter presencial del cicle i d'habilitació per un professió, és a dir, entenem que molts alumnes vulguin accedir a altres cicles formatius de grau superior, però tal cosa no els eximeix de superar totes les proves de continguts teòrics i pràctics d'aquest cicle. A partir d'aquí, alguns pares van fer algunes preguntes i ens van fer consultes personals sobre les seves filles i fills. Aprofitem per agrair la vostra participació. |
OCTUBRE | 3 Octubre Dinamica d’Elecció de delegats i delegades Voluntariat de Parelles Lingüístiques i LECXIT. Omplir l’acta corresponenet Funcions dels delegats a la GUIA D’INICI DE L’ESTUDIANT Taller d’emergències i Riscos laborals La classe decideix la tematica a tractar; per exemple: Preparació del dia dels drets dels infants o eliminació de la violència de gènere, suggeriments per la sortida de cohesió, SORTIDA TUTORIAL |
NOVEMBRE | Tècniques d’etudi, Preparació del dia dels drets dels infants o eliminació de la violència de gènere, Estratègies de cohesio grupal |
DESEMBRE | Preparació de la Junta d’avaluació Dinamica de Sopar de cap d'any Atenció Individual |
GENER 2019 | Retorn de la Junta d’avaluació - els delegats/des informen a la classe sobre la informació compartida a la junta d'avaluació del desembre. Atenció Individual |
FEBRER
|
Sessio informativa dels alumnes de segon als alumnes de primer
sobre les PRACTIQUES o FCT (FORMACIÓ EN CENTRES DE TREBALL) Seleccio de Tallers i Xerrades per les JORNADES PROFESSIONALS INFORMACIO SOBRE VIATGE Atenció Individual |
MARÇ | JORNADES PROFESSIONALS Atenció Individual |
ABRIL | PROJECTE DE CENTRE AMB CREU ROJA TERRASSA - Una rosa, un sonriure Atenció Individual |
MAIG | Preparació del comiat de 2n i festa final de curs Atenció Individual |
JUNY | Atenció Individual |
Calendari
de Presentacions de dossiers, treballs i proves
escrites
MP4,
MP9 i MP14 - 2018-19
MP4 PRIMER A | MP4 SEGON A/B | MP9 A/B | MP14 SEGONA/B | |
Setembre 2018 | ||||
Octubre |
UF1 NF1 22h Motivació i aprenentatge dossier 19 octubre 22 Octubre |
UF3 NF10 10h Oci i Temps lliure en APD 3 i 4 Octubre dossier 1 i 3 Octubre |
UF1 NF1 14h Dimensió emocional del tècnic en APD dossier 11 i 15 Octubre 18 i 17 Octubre |
|
Novembre |
NF2 22h Tecniques de modificació de conducta dossier 27 Novembre ...........30 Novembre |
NF11 20h Intervenció en l’oci d’APD dossier 14 i 15 Novembre 19 i 21 Novembre |
NF2 18h La Comunicació 22 i 21 Novembre dossier 16 i 19 November |
|
Desembre |
NF3 10h L’aprenentatge d’habits d’autonomia personal dossier 14 desembre 17 Desembre |
NF12 10h Desenvolupament de recursos d’oci dossiers 10 i 12 desembre 12 i 13 Desembre |
PRE-PROJECTE 21 i 18 Desembre 2018 |
|
Gener 2019 |
NF4 10h Entrenament en habits d’autonomia personal dossier 18 gener 21 gener |
NF3 18h Resolució de conflictes 24 i 23 gener dossier 18 i 21 gener |
||
Febrer |
NF5 8h Estratègies d’estructuració de l’espai . 4 febrer dossier 1 febrer NF6 ................ 6h Seguiment 15 febrer dossier 12 febrer |
UF4 NF13 20 Valoració de la competencia social 25 i 27 febrer dossier 20 i 21 febrer |
UF2 NF4 9h Valoració de la competencia social 14 i 13 febrer dossier 8 i 11 febrer |
|
Març |
UF2 NF7 15h Funcions cognitives dossier 19 març 22 Març |
NF5 10h Caracterització dels grups 8 i 11 Març dossier 7 i 6 Març |
||
Abril |
NF8 16h Tecniques de manteniment de les funcions cognitives 26 Abril dossier 23 Abril |
NF7 10h L’equip de treball 5 i 8 Abril dossier 4 i 3 Abril |
PROJECTE
12 i 9 Abril 2019 |
|
Maig |
NF9 20h Intervenció en trastorns psiquics 27 Maig dossier 24 Maig |
NF14 30 Entrenament en HHS 8 i 9 Maig dossier 6 i 8 Maig
NF15 10h
Recursos 22 Maigdossier 20 i 16 Maig |
NF6 20h Caracterització dels grups. 27 i 24 Maig dossier 22 i 23 Maig |
MEMORIA 24 i 21 Maig 2019 |
Calendari
de sortides, treballs en equip i dinàmiques
MP4
i MP9 – 2018-19
MP4 PRIMER A | MP4 SEGON A/B | MP9 A/B | |
Setembre 2018 | UF1 NF1 22h Motivació i aprenentatge Activitat 1.1 pg. 35 SORTIDES PRIMER TRIMESTRE
Visita
a les residències Sant Llàtzer, Casa Vapor Gran i La Llar
fundació
Prodis:
sortida de matí per veure el centre ocupacional de la plaça del
tint, el centre de Paràlisi cerebral del C/ au Marsal i visitar
una llar. |
UF3 NF10 10h Oci i Temps lliure en APD Act. 10.1 El temps lliure i ocupat en APD SORTIDES PRIMER TRIMESTRE
Passejada
La Llar
Visita
equipaments d’oci: Ass Estel, Centre de dia Ca n’Anglada,
Casal de gent gran, casal de barri, Creu Roja...
|
UF1 NF1 14h Dimensió emocional del tècnic en APD pg. 27 Dinamica d’autoretrat i autoconeixement pg. 13 i 14 Role-Play d’estils de comunicació. |
Octubre |
SORTIDA DE TUTORIA Parc de Vallparadis |
SORTIDA DE TUTORIA Laberint d’Horta |
pg. 15 Treball sobre
emocions
Cosir un llibre SORTIDA DE TUTORIA pel.licula DEL REVES |
Novembre |
NF2 22h Tecniques de modificació de conducta 1. Model de contracte de conducta amb un mateix Act. 2.1 Posem en pràctica un model d’economia de fitxes Act 2.2 Dissenya i aplica tècniques de modificacio de conducta |
NF11 20h Intervenció en l’oci d’APD Act. 11.1 Elaboració d’una dinamica de grup Act. 11.2 Disseny d’una activitat d’oci Drets dels infants -EDIN Dia contra la violència de gènere - INSO |
NF2 18h La Comunicació Els rumors – El telèfon Esbrinar el titol de la pel.licula Act. 2.1 un dibuix amb paraules Act. 2.2 un conte sense paraules, Drets dels infants EDIN Dia contra la violencia de genere -INSO |
Desembre |
NF3 10h L’aprenentatge d’habits d’autonomia personal Act. 3.1 d’adquisició d’habilitats |
NF12 10h Desenvolupament de recursos d’oci Act. 12.1 Disseny d’una activitat d’oci. Act. 12.2 Som solidaris |
Act. 2.3 Dinamica
d’escolta activa
Act. 2.4 Anàlisi dels components de la comunicació Act. 2.5 Avalua i millora la teva capacitat d’escolta activa |
Gener 2019 |
NF4 10h Entrenament en habits d’autonomia personal Act. 4.1 Disseny d’un programa d’entrenament en habilitats d’autonomia SORTIDES 2N TRIMESTRE
Visita
residencia Terrassa i CEE el Pi
|
UF4 NF13 20 Valoració de la competencia social Act. 13.1 Avaluació del deficit en HHSS PROJECTE DE CENTRE AMB CREU ROJA TERRASSA Dinàmica de presentació: No es tan fàcil com sembla Com organitzem la Biblioteca SORTIDA 2N TRIMESTRE El Pont del Dragó |
NF3 18h Resolució de conflictes Act. 3.1 Role-play d’un conflicte i analisi Act. 3.2 L’empatia en la negociació Act. 3.3 Practiquem la mediació, Act. 3.4 la presa de decisions racionals Act. 3.5 Dinamica dels barrets |
Febrer |
NF5 8h Estratègies d’estructuració de l’espai Act. 5.1 Aplicació estrategica de reestructuracio ambiental Act. 5.2. Tauler d’orientació Act. 5.3 Bones pràctiques NF6 ................ 6h Act. 6.1 Valoració d’un cas CARNESTOLTES - APD |
PROJECTE DE CENTRE Nem a Jugar Sessió d’unificació de criteris Retorn de les sessions |
UF2 NF4 9h Valoració de la competencia social Act. 4.1 Autoavaluem les nostres HHSS Act. 4.2 Dinamica de grup practica l’observació CARNESTOLTES - APD |
Març |
UF2 NF7 15h Funcions cognitives Act. 7.1 Role Playing JORNADES PROFESSIONALS |
NF14 30
Entrenament en HHSSAct. 14.1 de resolució de conflictes JORNADES PROFESSIONALS |
NF5 10h Caracterització dels grups Analisi del film L’OLA i relacionar l’argument amb els continguts del NF5 i NF6 JORNADES PROFESSIONALS Act. 5.1 Representació i identificació de rols Act. 5.2 Estructura sociomètrica de la classe |
Abril |
NF8 16h Tecniques de manteniment de les funcions cognitives Act 8.1 Disseny i posada en marxa d’una sessio dOR Act 8.2 Creacio d’un joc d’entrenament de memoria Act. 8.3 Activitats de musico terapia Act. 8.4 Una sessió de psicomotricitat SORTIDES 3ER TRIMESTRE
La Pineda
FUPAR
|
PROJECTE DE CENTRE: TREBALL ESCRIT COL.LABORATIU SORTIDES 3ER TRIMESTRE Intervencions de Crèdit de Síntesi. |
NF7 10h L’equip de treball practiquem la facilitació Act. 7.1 Eficacia de les estructures comunicatives Act. 7.2 Conflictes en grup |
Maig |
NF9 20h Intervenció en trastorns psiquics Act. 9.1 Tecniques de relaxació |
NF15 10h
Recursos
Act. 15.1 Elaboració d’un catàleg de recursos Act. 15.2 Sol.licitud d’admissió a un programa de la xarxa de serveis socials PROJECTE DE CENTRE ACTIVITAT DE CLOENDA |
NF6 20h Caracterització dels grups. Act. 6.1 Inventem formacions de grups Act. 6.2 Busquem sol.lucions Act. 6.3 Invertim els rols Act. 6.4. En grups, es posen en pràctica diferents tipus de dinamiques a partir d’un exemple del professorat. |
Gairabé
totes les activitas i dinàmiques les suggereix el llibre, es faran
les que es puguin fer sense prejudicar les explicacions teòriques de
continguts.
1B PAD
Iman
|
Katia | Laia | Lidia | |||||||
Susana |
Sandra | Aida | Aina | Anta | Andrea | Clara | Carla | |||
Isaam |
Albert | Mª Mar | Marta | Maria | Maria | Meritxell | Nuria | |||
Lautaro |
Jordi B | Najlae | Menana | Nidawi | Nicole | Ariana | Victor |
PROFE
No comments:
Post a Comment