Index
del Document Compartit.
Titol:
Compartint més moments
Agraïments.
Index
Introducció.
1.
Els nostres protagonistes, usuaris/es, voluntaris/es, estudiants.
2.
Què és un projecte de servei-aprenentatge? En què consisteix
aquest projecte de servei-aprenentatge?
3.
En quins altres projectes de servei-aprenentatge hem partipat en
aquest centre? Amb quines entitats tenim acords per realitzar les
pràctiques?
4.
Amb quines altres entitats tenim acords? Amb quines altres entitats
hem participat com a treballadors o voluntaris? Pregunteu als
companys de classe per obtenir una visió general més exacta.
5.
Resumeix la història, rao de ser i funcions de la Creu Roja com a
Institució internacional,
6.
Resumeix la història de la Creu Roja al nostre país i a Terrassa.
7.
Com ens hem organitzat? Feu un resum dels passos que hem seguit a
partir de les explicacions, la visita de la tècnica de la Creu Roja
i fitxes que heu rebut.
8.
Descripció de les activitats amb la valoració final desprès de les
implementacions i les fotografies corresponents a cada sessió.
8b.
Quines són les característiques de motivació i aprenentatge en
persones grans i en quina mesura les hem tingut en compte?
9.
Valoració de l’experiència per part d’alumnes: a. Hem fet un
seguiment de totes les intervencions? b. relaciona els Resultats
d’Aprenentatge del mòdul professional MP4 amb el projecte de
centre amb la Creu Roja i destaca el que més t’hagi agradat.
9c.
Valoració de l’experiència per part dels usuaris/es. Hem estat
capaços de fer col.laborar la xarxa social -familiar i d’amics-
dels usuaris/es? En quina mesura?
10.
Es pot deduir un model de negoci a partir d’aquesta experiència?
11.
Si és així, redacteu un resum executiu:
12.
Descripció del projecte i la necessitat que cubreix.
13.
Descripció del mercat potencial.
14.
Descripció del temps en hores que ens ha suposat planificar i
realitzar aquestes intervencions i el que hagues costat les nostres
intervencions als usuaris. Quan haguessim pogut cobrar als usuaris/es
pel nostre servei?
15.
Quin marc legal o quina fòrmula laboral ens permetria cobrar per
aquest servei?
Annexos.
A.
Fitxes lliurades als alumnes per posar en marxa el projecte,
B.
Fitxes lliurades als usuaris/es inclosos els quaderns de
reminiscència.
C.
Altres materials com Escales que s’han fet per les valoracions dels
usuaris/es sigui per observació i/o entrevista personal, etc...
D.
Quines són les funcions cognitives i les habilitats socials que
treballarem des del nostre taller?
E.
Quins acostumen a ser els dèficits socials en: a. persones
grans,
b.
amb diversitat funcional,
c.
malaltes o
d.
malaltes mentals?
F.
Quins són els components de les habilitats socials?
G.
Quins són els instruments d’avaluació de les habilitats
socials?……………………....NF13
H.
Quines ventatges ofereix el treball en grup per treballar les
funcions cognitives i les habilitats socials?
I.
Quines tècniques de modificació de conducta farem servir per
ensenyar o millorar les funcions cognitives i les habilitats socials?
J.
De quines altres tècniques disposem pel mateix propòsit?
Retroalimentació, empatia, escolta activa, assertivitat i role
playing.
K.
En quins aspectes s’han de centrar els programes d’entrenament en
habilitats socials i activació cognitiva adreçat a: a. persones
grans?
b.
persones amb diversitat funcional?
c.
persones amb malatia mental?
L.
Quins recursos afavoreixen la relació social?
M.
Quins acostumen a ser els conflictes en atenció residencial i
domiciliària?
N.
Com es resolen els conflictes? ..........……………………………….....NF14
(també MP9 UF1)
O.
Quines actuacions s’esperen del tècnic en APD en relació als
recursos d’informació per als cuidadors/es no formals?
………………………………………………….. NF15
P.
Quins serveis i recursos existeixen per a l’atenció a persones
grans?
Q.
Explica els models de prestació econòmica que preveu la llei: la
prestació econòmica vinculada al servei.
R.
Explica els models de prestació econòmica que preveu la llei: la
prestació econòmica per a cuidadors/es en el medi familiar i suport
als cuidadors/es no formals.
S.
Explica els models de prestació econòmica que preveu la llei: la
prestació econòmica per assistència personal.
T.
Explica els models de prestació econòmica que preveu la llei:
Subvencions econòmiques de mobilitat i comunicació.
U.
Quines acostumen a ser les conseqüències de cuidar un
familiar?
V.
Quines són les orientacions per detectar sobrecàrrega?
X.
A qui cal demanar ajuda? I amb quins recursos d’ajuda es pot
comptar?
Y.
Com poden els cuidadors/es no formals tenir cura de la pròpia salut
i aprendre a sentir-se be?
No comments:
Post a Comment