Sunday, December 9, 2018

MR 1819 APD MP4 Projecte de Centre - Index del document compartit




Index del Document Compartit.

Titol: Compartint més moments

Agraïments.

Index

Introducció.

1. Els nostres protagonistes, usuaris/es, voluntaris/es, estudiants.
2. Què és un projecte de servei-aprenentatge? En què consisteix aquest projecte de servei-aprenentatge?
3. En quins altres projectes de servei-aprenentatge hem partipat en aquest centre? Amb quines entitats tenim acords per realitzar les pràctiques?
4. Amb quines altres entitats tenim acords? Amb quines altres entitats hem participat com a treballadors o voluntaris? Pregunteu als companys de classe per obtenir una visió general més exacta.
5. Resumeix la història, rao de ser i funcions de la Creu Roja com a Institució internacional,
6. Resumeix la història de la Creu Roja al nostre país i a Terrassa.

7. Com ens hem organitzat? Feu un resum dels passos que hem seguit a partir de les explicacions, la visita de la tècnica de la Creu Roja i fitxes que heu rebut.

8. Descripció de les activitats amb la valoració final desprès de les implementacions i les fotografies corresponents a cada sessió.
8b. Quines són les característiques de motivació i aprenentatge en persones grans i en quina mesura les hem tingut en compte?

9. Valoració de l’experiència per part d’alumnes: a. Hem fet un seguiment de totes les intervencions? b. relaciona els Resultats d’Aprenentatge del mòdul professional MP4 amb el projecte de centre amb la Creu Roja i destaca el que més t’hagi agradat.
9c. Valoració de l’experiència per part dels usuaris/es. Hem estat capaços de fer col.laborar la xarxa social -familiar i d’amics- dels usuaris/es? En quina mesura?

10. Es pot deduir un model de negoci a partir d’aquesta experiència?
11. Si és així, redacteu un resum executiu:
12. Descripció del projecte i la necessitat que cubreix.
13. Descripció del mercat potencial.
14. Descripció del temps en hores que ens ha suposat planificar i realitzar aquestes intervencions i el que hagues costat les nostres intervencions als usuaris. Quan haguessim pogut cobrar als usuaris/es pel nostre servei?
15. Quin marc legal o quina fòrmula laboral ens permetria cobrar per aquest servei?


Annexos.

A. Fitxes lliurades als alumnes per posar en marxa el projecte,

B. Fitxes lliurades als usuaris/es inclosos els quaderns de reminiscència.

C. Altres materials com Escales que s’han fet per les valoracions dels usuaris/es sigui per observació i/o entrevista personal, etc...


D. Quines són les funcions cognitives i les habilitats socials que treballarem des del nostre taller?

E. Quins acostumen a ser els dèficits socials en: a. persones grans,
b. amb diversitat funcional,
c. malaltes o
d. malaltes mentals?
F. Quins són els components de les habilitats socials?
G. Quins són els instruments d’avaluació de les habilitats socials?……………………....NF13

H. Quines ventatges ofereix el treball en grup per treballar les funcions cognitives i les habilitats socials?

I. Quines tècniques de modificació de conducta farem servir per ensenyar o millorar les funcions cognitives i les habilitats socials?

J. De quines altres tècniques disposem pel mateix propòsit? Retroalimentació, empatia, escolta activa, assertivitat i role playing.

K. En quins aspectes s’han de centrar els programes d’entrenament en habilitats socials i activació cognitiva adreçat a: a. persones grans?

b. persones amb diversitat funcional?
c. persones amb malatia mental?
L. Quins recursos afavoreixen la relació social?

M. Quins acostumen a ser els conflictes en atenció residencial i domiciliària?

N. Com es resolen els conflictes? ..........……………………………….....NF14 (també MP9 UF1)

O. Quines actuacions s’esperen del tècnic en APD en relació als recursos d’informació per als cuidadors/es no formals? ………………………………………………….. NF15

P. Quins serveis i recursos existeixen per a l’atenció a persones grans?

Q. Explica els models de prestació econòmica que preveu la llei: la prestació econòmica vinculada al servei.

R. Explica els models de prestació econòmica que preveu la llei: la prestació econòmica per a cuidadors/es en el medi familiar i suport als cuidadors/es no formals.

S. Explica els models de prestació econòmica que preveu la llei: la prestació econòmica per assistència personal.

T. Explica els models de prestació econòmica que preveu la llei: Subvencions econòmiques de mobilitat i comunicació.

U. Quines acostumen a ser les conseqüències de cuidar un 
familiar?

V. Quines són les orientacions per detectar sobrecàrrega?

X. A qui cal demanar ajuda? I amb quins recursos d’ajuda es pot comptar?

Y. Com poden els cuidadors/es no formals tenir cura de la pròpia salut i aprendre a sentir-se be?



No comments:

Post a Comment