MR 1819 APD MP4
PROJECTE DE CENTRE – Distribució de tasques.
Titol:
dinàmica de col.laboració -
Destinataris: - Grups classe
Objectius: -
Acordar la distribució de tasques i dates d’entrega, - Optimitzar
els recursos humans, - Minimitzar la conflicitivitat,
Desenvolupament:
Informar de les tasques assignades com a suggeriment, les dates però
s’han de complir així com altres condicions.
2A |
Assignació
Usuari/a |
Fitxa
de les activitats de la sessió. |
Tasques
vàries |
Document
Compartit |
Lucia |
1. |
|
PLAFO
D’ORIENTACIÓ A LA REALITAT. Mesos Febrer, Març, Abril i Maig.
Dies del taller. Engantxar fotografies d’usuaris/es,
dinamitzadors/es, |
2.
Què és un projecte de servei-aprenentatge? En què consisteix
aquest projecte de servei-aprenentatge?
|
Cristina
M |
Disseny
act. |
3.
En quins altres projectes de servei-aprenentatge hem partipat en
aquest centre? Amb quines entitats tenim acords per realitzar les
pràctiques? |
||
Cristina
C |
2. |
blog |
4.
Amb quines altres entitats tenim acords? Amb quines altres
entitats hem participat com a treballadors o voluntaris? Pregunteu
als companys de classe per obtenir una visió general més exacta. |
|
Sheila
O |
Doc,
compartit |
7.
Com ens hem organitzat? Feu un resum dels passos que hem seguit a
partir de les explicacions, la visita de la tècnica de la Creu
Roja i fitxes que heu rebut. |
||
Gemma |
materials |
|||
|
|
|
|
|
Xiomara |
3. |
Disseny
act. |
PLAFO
D’ORIENTACIÓ A LA REALITAT. Mesos Febrer, Març, Abril i Maig.
Dies del taller. Engantxar fotografies d’usuaris/es,
dinamitzadors/es, |
D.
Quines són les funcions cognitives i les habilitats socials que
treballarem des del nostre taller? |
Vialexa |
blog |
E.
Quins acostumen a ser els dèficits socials en: persones grans,
amb diversitat funcional,
|
||
Erika |
4. |
Doc,
compartit |
E.
Quins acostumen a ser els dèficits socials en: malaltes o
malaltes mentals? |
|
Fatima |
materials |
F.
Quins són els components de les habilitats socials? |
||
|
|
|
|
|
Carla |
5. |
Disseny
act. |
Disseny
de les escales de valoració dels usuaris/es |
10.
Es pot deduir un model de negoci a partir d’aquesta experiència?
11.
Si és així, redacteu un resum executiu:
12.
Descripció del projecte i la necessitat que cubreix.
13.
Descripció del mercat potencial.
14.
Descripció del temps en hores que ens ha suposat planificar i
realitzar aquestes intervencions i el que hagues costat les
nostres intervencions als usuaris. Quan haguessim pogut cobrar als
usuaris/es pel nostre servei?
15.
Quin marc legal o quina fòrmula laboral ens permetria cobrar per
aquest servei? |
Adria
|
blog |
|||
Carlos |
6. |
Doc,
compartit |
||
Saray |
materials |
|||
|
|
|
|
|
Sara |
7. |
Disseny
act. |
Disseny
de les fitxes individuals, engantxar fotografies, portar control
de l’arxivador, |
G.
Quins són els instruments d’avaluació de les habilitats social |
Andrea |
blog |
H.
Quines ventatges ofereix el treball en grup per treballar les
funcions cognitives i les habilitats socials? |
||
Ethan |
8. |
Doc,
compartit |
I.
Quines tècniques de modificació de conducta farem servir per
ensenyar o millorar les funcions cognitives i les habilitats
socials? |
|
Sandra |
materials |
J.
De quines altres tècniques disposem pel mateix propòsit?
Retroalimentació, empatia, escolta activa, assertivitat i role
playing. |
||
|
|
|
|
|
Sheila
M |
9. |
Disseny
act. |
Disseny
de les escales de valoració dels usuaris/es |
K.
En quins aspectes s’han de centrar els programes d’entrenament
en habilitats socials i activació cognitiva adreçat a: persones
grans, amb diversitat funcional i malatia mental? |
Laura |
blog |
L.
Quins recursos afavoreixen la relació social? |
||
Chaima |
10. |
Doc,
compartit |
M.
Quins acostumen a ser els conflictes en atenció residencial i
domiciliària? |
|
Aitana |
materials |
N.
Com es resolen els conflictes? -MP4 |
2B |
Assignació
Usuari/a |
Fitxa
de les activitats de la sessió. |
Tasques
vàries |
Document
Compartit |
Thais |
11. |
Disseny
act. |
Quadern
de reminiscència: ARBRE GENEALOGIC I INFANCIA |
O.
Quines actuacions s’esperen del tècnic en APD en relació als
recursos d’informació per als cuidadors/es no formals? |
Laila |
blog |
P.
Quins serveis i recursos existeixen per a l’atenció a persones
grans? |
||
Cristina
B |
12. |
Doc,
compartit |
U.
Quines acostumen a ser les conseqüències de cuidar un familiar? |
|
Santi |
materials |
|||
|
|
|
|
|
Ainoa |
13. |
|
Quadern
de reminiscència: JOVENTUT |
Q.
Explica els models de prestació econòmica que preveu la llei: la
prestació econòmica vinculada al servei. |
Kaoutar |
Disseny
act. |
R.
Explica els models de prestació econòmica que preveu la llei:
la prestació econòmica per a cuidadors/es en el medi familiar i
suport als cuidadors/es no formals. |
||
Nadia |
14. |
blog |
S.
Explica els models de prestació econòmica que preveu la llei:
la prestació econòmica per assistència personal.
|
|
Alicia |
Doc,
compartit |
5.
Resumeix la història, rao de ser i funcions de la Creu Roja com a
Institució internacional,
6.
Resumeix la història de la Creu Roja al nostre país i a
Terrassa. |
||
Sergio
L |
materials |
T.
Explica els models de prestació econòmica que preveu la llei:
Subvencions econòmiques de mobilitat i comunicació. |
||
|
|
|
|
|
Lorena |
15. |
Disseny
act. |
Quadern
de reminiscència: ADULTESA |
V.
Quines són les orientacions per detectar sobrecàrrega? |
Irene |
blog |
X.
A qui cal demanar ajuda? I amb quins recursos d’ajuda es pot
comptar? |
||
Lara
|
1. |
Doc,
compartit |
Y.
Com poden els cuidadors/es no formals tenir cura de la pròpia
salut i aprendre a sentir-se be? |
|
Berta |
materials |
N.
Com es resolen els conflictes? -MP9 |
||
|
|
|
|
|
Paula |
2. |
|
Quadern
de reminiscència: ACTUALITAT/PROJECTE DE VIDA
|
1.
Creas pdf dels nostres protagonistes, usuaris/es, voluntaris/es,
estudiants. |
Marina |
Disseny
act. |
Disseny
del document – portada, index, contraportada... |
||
Andres |
3. |
blog |
Cohesió
de tot el document, ortografia,
|
|
Ayoub |
Doc,
compartit |
Cohesió
de tot el document, ortografia,
|
||
Ariadna
B |
materials |
Cohesió
de tot el document, ortografia,
|
||
|
|
|
|
|
Toni |
4. |
|
Quadern
de reminiscència: XARXA FAMILIAR i AMICS |
10.
Es pot deduir un model de negoci a partir d’aquesta experiència?
11.
Si és així, redacteu un resum executiu:
12.
Descripció del projecte i la necessitat que cubreix.
13.
Descripció del mercat potencial.
14.
Descripció del temps en hores que ens ha suposat planificar i
realitzar aquestes intervencions i el que hagues costat les
nostres intervencions als usuaris. Quan haguessim pogut cobrar als
usuaris/es pel nostre servei?
15.
Quin marc legal o quina fòrmula laboral ens permetria cobrar per
aquest servei? |
Cristina |
Disseny
act. |
|||
Judit |
5. |
blog |
||
Paula |
Doc,
compartit |
|||
Sergio
P |
materials |
Fitxes de les
activitats de les sessions han d’estar penjades al blog de classe
el 23 i 24 de gener.
Quaderns de
reminiscència han d’estar preparats per imprimir el 6 i 7 de
febrer.
El Document
compartit es farà al llarg de l’UF4, hi haurà diferents date
d’entrega.
Els punts 8 i 9 de
l’Index del document compartit cal fer-ho de forma individual pel
dossier i en grup pel document compartit.
Avaluació/conclusió:
S’han complert els objectius? En
quina mesura? Com milloraries l’organització del PC?
No comments:
Post a Comment