Wednesday, October 2, 2019

KARAOKE somebody to love GA Marjorie



Queen- Somebody to love 



[Intro]

kan enibodi fain mi sombodi tu lov?



ooh, ich mornin ai get ap ai dai litel



kan baireli estand on mai fiit 



(taik a luuk at yurself in te mirror and crai)



teik a luuk in de mirror and crai



lort guat yur duin tu mi ( yia, yia) 



ai jaf espent ol mai yiars in bilibing yu 



bat ai yust kant get nou rilif, lord 



[Chorus]

Somebody (Somebody)
sombodi (sombodi)
Ooh, somebody (Somebody)
ohh, sombodi (sombodi)
Can anybody find me somebody to love?
kan enibodi fain mi sombodi tu lov ?


Yeah







Ai work jard ( ji works jard) ebri dei of mai laif 



ai work till ai eich mai bons 



at di end ( at di end of de dei) 



ai taik jom mai ernt pei ol on mai oun (gous jome, gous jome on jis oun)



ai get daun on mai niis (niis)



and ai estart tu prei ( preis de lord)



till de tirs ran daun from mai ais , Lord


[Chorus]

Somebody (Somebody)
sombodi ( sombodi)
Ooh, somebody (Please)

ooh, sombodi (plis)
Can anybody find me somebody to love?

kan enibodi fain mi sombodi tu lov ?
Oh
oh



(ji works jard) ebridei (ebridei)



ai trai and ai trai and i trai 



bat everibody guants tu put mi daun 


They say I'm goin' crazy

dei sei aim goin creisi 



dei sei ai got a lot of guater in 


No, I got no common sense

no, ai got no comon sens
(He's got) I got nobody left to believe
his got , ai got nobodi left tu biliv
No, no, no, no

nou, nou, nou , nou 




[Chorus]

(Oh, Lord)
(Oh, Lord)
Ooh somebody
ooh, sombodi
Ooh (Somebody)

ooh, sombodi
Anybody find me
enibodi fain mi
Somebody to love
sombodi tu lov
(Can anybody find me someone to love)
kan enibodi fain mi sombodi tu lov)











got no fiil , ai got no ridim 

ai yast kiip lusing mai jart ( yu yast kiip lusing and lusing)

aim okei, aim olrigt ( jis olrigt, his olrigt)

ai eint gona feis no difit (yia ,yia )


ai yust gota get aut of dis prision sell

(won dei) somdei aim gona bi frii, lord 



[Outro]

Find me somebody to love
fain mi sombodi tu lov 
Find me somebody to love

fain mi sombodi tu lov 
Find me somebody to love
fain mi sombodi tu lov 
Find me somebody to love

fain mi sombodi tu lov 
Find me somebody to love

fain mi sombodi tu lov 
Find me somebody to love
fain mi sombodi tu lov 

Find me somebody to love

fain mi sombodi tu lov 

Find me somebody to love

fain mi sombodi tu lov 

Find me somebody to love

fain mi sombodi tu lov 

Find me somebody to love

fain mi sombodi tu lov 

Somebody (Somebody)

sombodi  (sombodi) 
Somebody (Somebody) 
sombodi (sombodi ) 
Somebody (Find me)
sombodi fain mi
(Somebody find me somebody to love)
(sombodi fain mi sombodi tu lov)
Can anybody find me

kan enibodi fain mi 


Somebody to
sombodi tu
Love?
lov?
(Find me somebody to love) Ooh
(fain mi sombodi tu lov ) ooh

(Find me somebody to love) Find me somebody

(fain mi sombodi tu lov ) fain mi sombodi



(Find me somebody to love) Somebody, somebody, somebody to love
(fain mi sombodi tu lov) sombodi, sombodi, sombodi, sombodi 

(Find me somebody to love) Find me, find me, find me, find me, find me

(fain mi sombodi tu lov ) fain mi, fain mi, fain mi,  fain mi, fain mi

(Find me somebody to love) Ooh, somebody to love
(fain mi sombodi tu lov ) ohh, sombodi tu lov

(Find me somebody to love) Ooh, find me, find me, find me somebody to 
love

(fain mi sombodi tu lov ) ooh, fain mi, fain mi, fain mi sombodi tu lov 

(Find me somebody to love) Anybody, anywhere, anybody find me somebody to love, love
 (fain mi sombodi tu lov ) enibodi, eniwer, enibodi fain mi  sombodi tu lov, lov

Find me, find me, find me

fain mi, fain mi, fain mi




No comments:

Post a Comment