Tuesday, November 14, 2017

MR 1718 APD MP6 UF1 NF3 REVOLUCIÓ A L'EMPRESA




TITOL: Revolució a l’Empresa

 DESTINATARIS: Grups classe

OBJECTIUS: 
 - Conèixer els professionals del servei de teleassistència.
- Proporcionar un exemple de tècniques d’animació sociocultural aplicada a l’ensenyament de continguts teòrics
- Adaptar una dinàmica existent per altres objectius,
- Passar una bona estona i cohesionar el grup classe,

DESENVOLUPAMENT:

Assignar als alumnes a un d’aquests quatre grups:

Grup A: Equips de Gestió: Director/a; Responsable del Servei d’Atenció, Responsable de l’Area tècnica, desenvolupament i innovació i Responsable de l’Area social
Grup B: Equip d’Atenció: supervisor/a, teleoperadors/es,
Grup C: Equip d’Intervenció: Tècnic/a instal.lador,
Grup D: Equip d’Intervenció: Tècnic/a d’orientació social,

Joc 1 – tothom s’ha de re-agrupar saludant-se i seguint aquesta pauta:

a. si els dos components pertanyen al grup A es donen cinc amb entusiame,
b. si pertanyen al grup B fan una encaixada de mans,
c. si pertanyen al grup C xoquen els punys,
d. si pertanyen al grup D es fan una abraçada,

L’equip de Gestió o grup A no te bones relacions amb la resta, quan es troben, es fan un pessic recíproc,
L’equip d’Atencio (grup B) i els equips d'Intervenció (grups C i D) quan es troben es fan un copet a l’esquena,

Joc 2 de confiança: deixar-se caure mentre altres components ens agafen,

Joc 3 de confiança tambe: ens hem d'estirar a terra i anar-nos passant els companys amb les mans,

Joc 4 d'afectivitat: finalment, tothom es porta be entre ells/elles i la gent es fa petons i abraçades,

Seguir pautes de Silvia Castillo, Manuela Sanchez, Habilitats Socials, 2016, Barcelona: Altamar. pg. 117-118.

Avaluació:

1. Els participants s’han familiaritzat amb els professionals d’un servei de teleassistència?
2. S’ha entès el concepte d’adaptació d’una dinàmica existent aplicada a altres objectius?
3. Com ens hem sentit? Ha estat divertit? s’ha cohesionat el grup?

4. Imagina alguna variant o jocs diferents per aquesta dinàmica.
























No comments:

Post a Comment