TITOL:
Revolució
a l’Empresa
DESTINATARIS:
Grups classe
OBJECTIUS:
- Conèixer els professionals del servei de teleassistència.
-
Proporcionar un exemple de tècniques d’animació sociocultural
aplicada a l’ensenyament de continguts teòrics
- Adaptar una dinàmica existent per altres objectius,
- Adaptar una dinàmica existent per altres objectius,
-
Passar
una bona estona i cohesionar el grup classe,
DESENVOLUPAMENT:
Assignar
als alumnes a un d’aquests quatre grups:
Grup
A: Equips
de Gestió: Director/a; Responsable
del Servei d’Atenció, Responsable de l’Area tècnica,
desenvolupament i innovació i
Responsable
de l’Area social
Grup
B: Equip d’Atenció: supervisor/a, teleoperadors/es,
Grup C: Equip
d’Intervenció: Tècnic/a instal.lador,
Grup D: Equip d’Intervenció: Tècnic/a d’orientació social,
Joc
1
– tothom s’ha de re-agrupar
saludant-se i
seguint aquesta pauta:
a.
si els dos components pertanyen al grup A es donen cinc amb
entusiame,
b.
si pertanyen al grup B fan
una encaixada de mans,
c.
si pertanyen al grup C xoquen
els punys,
d.
si pertanyen al grup D es fan una
abraçada,
L’equip
de
Gestió
o grup A no te bones relacions amb la
resta,
quan es troben, es fan un pessic recíproc,
L’equip
d’Atencio (grup
B)
i
els equips d'Intervenció (grups C i D) quan
es troben es fan
un copet a l’esquena,
Joc
2 de confiança: deixar-se caure mentre altres components ens agafen,
Joc
3 de confiança tambe: ens hem d'estirar a terra i anar-nos passant els companys amb les mans,
Joc
4 d'afectivitat: finalment, tothom es porta be entre ells/elles i la gent es fa petons i abraçades,
Seguir
pautes de Silvia Castillo, Manuela Sanchez, Habilitats
Socials,
2016, Barcelona: Altamar. pg. 117-118.
Avaluació:
1.
Els participants s’han familiaritzat amb els professionals d’un
servei de teleassistència?
2.
S’ha entès el concepte d’adaptació d’una dinàmica existent
aplicada a altres objectius?
3.
Com ens hem sentit? Ha estat divertit? s’ha cohesionat el grup?
No comments:
Post a Comment