Titol:
Planificar una reunió i portar-la a terme, (Act. 2.1 del llibre de
texte)
Destinataris:
grup
classe.
Grup
1. Carlos, Cristina C, Toni F, Vialexa, Lucia, Andres,
Grup
2. Josep, Mariona, Paula G, Cristina M, Judith, Carla
Grup
3. Anna A, Thais, Gemma, Kawtar, Alicia R.
Grup
4. Alicia A, Chaima, Cristina G, Nicolas, Sheila, Paula S,
Grup
5. Jordi, Laila, Laura M, Xiomara,
Objectius:
Familiaritzar-se de manera pràctica amb aquesta tècnica de treball
en equip.
Desenvolupament:
1.
formar aquests grups a classe i decidiu els càrrecs de
coordinador/a-portaveu,
facilitardor/a, moderador/a
i
secretari/a,
2.
escullir entre els
temes del
llibre o
suggerir d’altres.
3.
decidir quin tipus de reunió es tracta, de seguiment, formativa o
informativa, la informació a tractar, a qui va dirigida i quan es
farà.
4.
elaboreu un full de convocatòria,
5.
redacteu les
actes corresponents,
Avaluació:
S’han entès les fases d’una reunió com a tècnica de treball en
equip?
Conclusions:
Tothom ha participat i treballat per igual?
Titol:
Planificar una reunió i portar-la a terme, (Act. 2.1 del llibre de
texte)
Destinataris:
grup
classe.
Grup
1. Andrea, Ainoa, Erika, Carlos, Sheila, Lara
Grup
2. Ethan, Lorena, Paula J, Meritxell, Oriol, Cristina
A.
Grup
3. Jean Paul, Sergio L, Nadia, Marina, Sara,
Aleix,
Grup
4. Ariadna, Fatima E, Berta, Adrian, Ferran, Irene,
Grup
5. Cristina B, Ayoub, Patricia, Fatima L, Aitana, Mireia
C,
Objectius:
Familiaritzar-se de manera pràctica amb aquesta tècnica de treball
en equip.
Desenvolupament:
1.
formar aquests grups a classe i decidiu els càrrecs de
coordinador/a-portaveu,
facilitardor/a, moderador/a
i
secretari/a,
2.
escullir entre els
temes del
llibre
o suggerir d’altres.
3.
decidir quin tipus de reunió es tracta, de seguiment, formativa o
informativa, la informació a tractar, a qui va dirigida i quan es
farà -avui!
4.
elaboreu un full de convocatòria,
5.
redacteu les
actes corresponents,
Avaluació:
S’han entès les fases d’una reunió com a tècnica de treball en
equip?
Conclusions:
Tothom ha participat i treballat per igual?
No comments:
Post a Comment