FULL INFORMATIU CICLES FORMATIUS
CFGS EDUCACIO INFANTIL | Nivell: 2 any |
Família professional: SERVEIS A LA COMUNITAT | Durada cicle: 2 anys |
Mòdul Professional: MP05 EXPRESSIO I COMUNICACIO | Nombre d'hores: 33 h |
Professor: Mingo Mendez | Departament: Angles Tecnic |
Títol de Formació Professional Inicial | Tecnic Superior en Educacio Infantil |
UNITATS FORMATIVES DEL MÒDUL
MP: 05 EXPRESSIO I COMUNICACIO - ANGLES | ||||
Unitats Formatives | Hores mínimes + HLLD | Durada | Data d’inici | Data d’acabament |
UF1 ANGLES TECNIC | 33 h | 33 h | 20/09/2021 | 1/06/22 |
Resultats d’aprenentatge i criteris d’avaluació
1. Interpreta informació professional en llengua anglesa (manuals tècnics, instruccions, catàlegs de productes i/o serveis, articles tècnics, informes, normativa, entre d’altres), aplicant-ho en les activitats professionals més habituals.
2. Es comunica en llengua anglesa, per escrit i/o oralment, amb clients o usuaris utilitzant situacions professionals habituals.
Criteris d’avaluació
1.1 Aplica en situacions professionals la informació continguda en textos tècnics o normativa relacionats amb l’àmbit professional.
1.2 Identifica i selecciona amb agilitat els continguts rellevants de novetats, articles, notícies, informes i
normativa, sobre diversos termes professionals.
1.3 Analitza detalladament les informacions específiques seleccionades.
1.4 Actua en conseqüència per donar resposta als missatges tècnics rebuts a través de suports convencionals (correu postal, fax) o telemàtics (correu electrònic, web).
1.5 Selecciona i extreu informació rellevant en llengua anglesa segons prescripcions establertes per elaborar en llengua pròpia comparatives, informes breus o extractes.
1.6 Completa en llengua anglesa documentació i/o formularis del camp professional habituals.
1.7 Utilitza suports de traducció tècnics i les eines de traducció assistida o automatitzada de textos.
2.1 Elabora documentació i textos relacionats amb les funcions més habituals de la professió.
2.2 Utilitza amb agilitat la documentació i els textos escrits en llengua anglesa habituals en situacions professionals diverses.
2.3 Manté converses en llengua anglesa en situacions professionals habituals.
2.4 Utilitza normes de protocol en l’atenció al client o usuari.
2.5 Aplica amb fluïdesa la terminologia de la professió en llengua anglesa.
2.6 Empra les estratègies comunicatives adequades a cada situació professional.
2.7 Resol amb autonomia els problemes de comprensió i d’expressió en les comunicacions professionals.
2.8 Utilitza suports de traducció tècnics i les eines de traducció assistida o automatitzada de textos.
Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya Núm. 6497 – 8.11.2013
Criteris d’avaluació i qualificació del mòdul:
Producció escrita | Proves escrites | 15% | RA 1, 2, |
Dossier | 20% | RA 1, 2, | |
Producció oral | Lectures | 25% | RA1, 2 |
Exposicions i Proves orals | 30% | RA 1, 2 | |
Capacitats Clau | 10% |
CONTINGUTS
Aquest modul professional s’ha dissenyat de manera que el professor/a dissenyi activitats d’ensenyament/aprenentatge a classe i proporcioni una fitxa tecnica als alumnes per afavorir el seguiment de l’activitat i dels continguts lingüístics.
Aquestes activitats d’ensenyament/aprenentatge consisteixen normalment en una activitat adreçada al grup classe com a dinamica de desinhibicio o cohesio de grup, i una altre activitat dirigida principalment a escolars entre 0 i 3 anys.
El professor/a implementara aquestes activitats a classe com a model pels alumnes que hauran de recrear-les mitjançant practiques a classe, practiques a l’escola o videos sigui de manera individual o grupal en llengua anglesa que cobreixin la totalitat dels continguts del MP 5 d’Expressio i Comunicació:
- Intervenció en el desenvolupament de la comunicació i l’expressió verbal.
- Intervenció en el desenvolupament de la comunicació i l’expressió ritmicomusical.
- Iintervenció en el desenvolupament de la comunicació i l’expressió logicomatemàtica.
- Intervenció en el desenvolupament de la comunicació i l’expressió gestual.
- Intervenció en el desenvolupament de la comunicació i l’expressió a través de les TAC.
- Intervenció en el desenvolupament de la comunicació i l’expressió plàstica.
Tambe realitzarem altre tipus d’activitats per adreçar la resta de RAs i Criteris d’Avaluacio.
Criteris d’avaluacio
Farem una prova escrita al final de cada trimestre: 1 December – 23 March - 25 May.
LA NOTA MINIMA PER FER MITJANA ENTRE LES DIFERENTS HABILITATS ES UN QUATRE PERO LA MITJANA DE TOTES LES HABILITATS HA DE SER UN MINIM DE CINC PER APROVAR EL MP DEL CICLE FORMATIU.
- Farem servir CLASSROOM o DRIVE per guardar tots els audios realitzats al llarg dels trimestres així com altres activitats.
- La presentacio de totes les activitats escrites realitzades al llarg del trimestre puntua un CINC a l’apartat de DOSSIER, per obtenir mes nota cal presentar treballs addicionals voluntaris.
TOTES LES PROVES, TREBALLS I ALTRES ACTIVITATS SUSPESES AMB MENYS D’UN 4 O NO PRESENTADES AL LLARG DEL CURS S’HAN DE COMPLETAR IGUALMENT PEL DIA DE LA CONVOCATORIA DE JUNY.
ASSISTENCIA: Es permet el 20% de faltes a classe ja siguin justificades o injustificades.
20 September - Group presentation
22 Sept. Class session 1 - Deshinibition activity - All my Loving - Los Manolos - Good Morning Salute song.
29 Sept. Class session 2 - Desinhibition activity - Line Dancing - ABC songs and lyrics as well as ASL -American sign language.
6 October Class session 3 - COURSE PRESENTATION - DRIVE - BLOGGER. Homework: PERSONAL PRESENTATION VIDEO (Oct 15)
13 October Class session 4 - CLASSROOM - INDEX of activities. Book 1 Unit 5 - Kindergarten Goals - Use of Google Translator - taping dialogue and uploading it to your own folder. All homeword is due to next class session.
TWO OPTIONS OF GRAMMAR REVIEW:
First Option: Verb tenses and modal verbs - Interrogatives pronouns and connectors.
Second Option: 0, 1, 2 and 3 Conditional - Mix conditionals - Inversion structures and connectors.
HW-Homework: Book 2 Unit 11 - Lesson plan format.
20 October Class session 5 - English pronunciation of regular sounds, homophones, silent letters and "ed" pronunciation of regular verbs. HW. B1 U14 Traits of a Kindergarten teacher.
27 October CS. 6 - SIGN DRAWING OF MOST USEFUL SENTENCES AND VOCABULARY. TONGUE TWISTERS.
HW. B2 U4 Mealtimes
3 November CS. 7 - Your grade report review HW. B1 U5. Kindergarten goals
10 November CS. 9. WRITTEN TEST -PORTFOLIO (Dossier)
1. question: translate two sentences from each reading
2. match definitions and terms
3. what's the pronunciation of theses words
4. Complete the listening and translate it
5. Open question - verbal forms, conditionals...
24 November CS 10 - IOGA AND RELAXATION. HW. B1 U11. Assessment
1 December CS 11 - 9 PADLET on MP 05 EXPRESSION AND COMM. HW. B2 U8. Naps and rest
Julia, Carla C, Maria, Oscar, Carla G, Noelia B. ORAL EXPRESSION AND COMMUNICATION
Aina, Esther, Paula, Carla A, Ainoa Fdez, RHYTHM AND MUSICAL EXP. AND COMM.
Meri, Nerea, Carla Fdez, David, Angel. LOGIC AND MATHEMATICAL EXP AND COMM.
Lucia, Cristina, Julia B. Carla P. Victor, Astell, BODY EXP. AND COMM.
Aina, Mar, Helena, Carlos, David, Marta Pineda. ICT (Information and Communication Technology) and ARTS AND CRAFTS
Due on January 19, 26 and February 2.
15 December CS 12 - MUSIC - DANCING and SONGS -CHRISTMAS SONGS as well. Learning the chorus of a song by heart.
HOLIDAYS HW. B1 U9 Classroom language
HW. B1 U6 Communicating with parents.
12 January CS 13. PADLET. HW. B2 U1 Before the first day
January 19, 26 and February 2. GROUP PRESENTATION OF EACH TOPIC OF MP05 EXPRESSION AND COMMUNICATION.
HW. B2 U2. The first day
HW. B2 U3 Arrival
HW. B2 U5 Recess
23 March WRITTEN EXAM - PORTFOLIO (Dossier) HW. B2 U9 Cleanup
30 March Presentation of Activities by each group HW. 2 U10 Dismissal
MARCH THROUGH MAY. IMPLEMENTATION OF A LESSON PLAN in groups of 2 or 3 students.
HW. B2 U13 Getting attention
HW. B3 U 1, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 11.
25 May WRITTEN EXAM - PORTFOLIO (Dossier)
No comments:
Post a Comment