foto grup
dijous 19 de setembre
http://serveicomunitat.blogspot. com.es/2014/05/iris-1314- tasoct-torrent-dels-colobrers. html
CARNAVAL
Rei Lleó Opertura
Rei Lleo Cabaret
Rei Lleo Vaig a ser el Rei
Rei Lleo el Llibre de la Selva
Rei Lleo Oh Happy Days.
REi Lleo - Grease
Rei Lleo Profes.
Rei Lleo Credits
Rei Lleo Entrega de Premis.
Rei Lleo festa final
FELICITATS 1ER DE TASOCT - JA SOU UNS VERITABLES PROFESSIONALS !!!
PRIMER DIA DE CLASSE:
dinamica EL MERCAT!!
presentacio personal
presentacio del modul i de la unitat formativa
fotografia de grup pel blog de classe
dinamica de castells
http://livescripts.blogspot.com.es/2011/10/human-castles-in-english-class.html
http://playarchetypes.blogspot.com.es/2012/09/human-castles-group-dynamics.html
Dimarts 8 d'octubre de 2013
http://serveicomunitat.blogspot.
VIDEOS
TALLER DE MASCARES
NEWAZA
TIMBALADA
CARNAVAL
Rei Lleó Opertura
Rei Lleo Cabaret
Rei Lleo Vaig a ser el Rei
Rei Lleo el Llibre de la Selva
Rei Lleo Oh Happy Days.
REi Lleo - Grease
Rei Lleo Profes.
Rei Lleo Credits
Rei Lleo Entrega de Premis.
Rei Lleo festa final
FELICITATS 1ER DE TASOCT - JA SOU UNS VERITABLES PROFESSIONALS !!!
PRIMER DIA DE CLASSE:
dinamica EL MERCAT!!
presentacio personal
presentacio del modul i de la unitat formativa
fotografia de grup pel blog de classe
dinamica de castells
http://livescripts.blogspot.com.es/2011/10/human-castles-in-english-class.html
http://playarchetypes.blogspot.com.es/2012/09/human-castles-group-dynamics.html
Dilluns 23 setembre 2013
fotocopia sobre dades personal i com
fan servir els alumnes el seu OCI
d'atres definicions d'OCI
1.1l'oci el temps lliure
musica i oci – nem a compartir un
video clip de la vostra eleccio cada sessio
Comentari: Abel Jazz es un artista,
music, cantant, productor que es vol promocionar a si mateix amb
aquest v.blog. La lliço que es despren de la seva actitud seria, no
espereu a acabar el cicle per començar el vostre curriculum,
comenceu-lo des d'ara mateix amb l'ajut de tots, de vosaltres
mateixos, dels profes i de l'escola com a institucio. Podem anar
escasos de recursos pero ens consta que d'aquesta escola han sortit
professionals excel.lents, esta a les vostres mans seguir les seves
passes!
antropololia de l'oci – introduccio
historica
dinamica patrici-esclau: la cadireta de
la reina – pagar penyora
1.3 breu introduccio a la sociologia –
diferencia entre ambdues
sociologia de l'oci
Doc. 1.4 lligar-lo amb l'actuacio de
divendres passat al Pans and Company de LeRoyMerlin de Sabadell,
Debat sobre la globalitzacio de l'oci
Dimarts 24 de setembre 2013
Desenvolupament de les TIC pg. 18
presentacio de blog i diari de classe, comentari sobre aquesta eina, blogger, i d'altres eines d'ITC, facebook, moodle, glogster...
El valor formatiu del joc pg. 18
1.4.3 Fonaments pedagogics de l'educacio en el temps lliure – objectius
necessitat de l'animador d'una valoracio critica de la societat que li envolta:
- fragment del documental Inside Jobsobre la crisi economica actual i video sobre l'assessinat de JF Kennedy,
- primeres escenes de Un Metodo Peligroso para ilustrar el psicolanalisi i l'inconscient; i dinamiques sobre el tema,
- presentacio sobre paritat de genere – primer episodi de Sexo en Nueva York - i comentaris,
- fragment de Mas Alla de los Sueños o Ghost i Debat Guiat sobre el tema de la mort.
- Documental Baraka – fitxa de la pel.licula i debat.
1.4 Factors que propicien la pedagogia de l'oci
la pedagogia de l'oci
Dimecres 25 de setembre 2013 Amb l'Anna,
http://livescripts.blogspot.com.es/2013/09/tasoct-m04-uf1-presentacio.html
http://livescripts.blogspot.com.es/2013/09/tasoct-m04-uf1-presentacio.html
activitat de la diapositiva 12
Dijous 26 de setembre 2013
http://livescripts.blogspot.com.es/2013/09/tasoct-socio-cultural-animator.html
material: espelmes i sticks aromatics.
(corregir activitat del dia anterior
continuar amb les diapositives. pos-posat)
continuar amb les diapositives. pos-posat)
Dilluns 30 de setembre 2013
Classe sobre recursos digitals i internet.
http://livescripts.blogspot.com.es/2013/09/iris-1314-tasoct1-ict-class-session.html
o be, si hi ha problemes tecnics:
Classe sobre recursos digitals i internet.
http://livescripts.blogspot.com.es/2013/09/iris-1314-tasoct1-ict-class-session.html
o be, si hi ha problemes tecnics:
Dimarts 1d'octubre 2013
presentacio en diapositives del que hem fet fins ara.
Dimecres 2 d'octubre 2013
assistencia i feina
Dijous 3 d'octubre de 2013
dinamica NEWAZA per il.lustrar 2.1 Que
es un projecte d'oci i temps lliure
Dilluns 7 d'octubre de 2013
2.1 Que es un projecte d'oci i temps
lliure
2.2 Analisi de la realitat,
M4 ACTIVITATS D’OCI I TEMPS LLIURE - PLANTEJAMENT DE L’EXERCICI:
a.
L’Ajuntament de
la vostra ciutat us ha contractat com a TASOCTs i us ha fet aquest l’encarrec
de saber quines ofertes d’oci i lleure hi ha al vostre barri o població, com
per exemple: centres d’esplai, centres cívics, ludoteques, casals, pavellons esportius,
parcs, fires, atraccions turístiques, quan és la festa del barri o de la
població ...
b.
L’ajuntament, o
empresa turística, o hotel, os demana que elaboreu una ruta per la vostra
ciutat d’un dia sencer per llocs emblemàtics, interessants, turístics,
històrics... El dia escollit és un dissabte. Els acompanyareu durant tota la
jornada, decidireu quan els deixeu temps lliure, si creieu que és necessari, on
anireu a dinar (els àpats els paga l’Ajuntament), què es farà després del
dinar, durant la tarda i durant el sopar fins l’hora que vosaltres creieu
convenient, ja que a l’endemà el grup marxa cap a una altra ciutat ben d’hora.
Podeu aprofitar per fer alguna trobada amb algun altre grup de la ciutat per
tal d’establir relacions amb altres persones... Es tracta d’un col.lectiu de 20
joves de 18 a 20 anys del País Basc.
c.
Igual que el cas
anterior, pero el col.lectiu podría ser un grup internacional d’adults entre 30
i 45 anys que visita una fira de mostres, o be, un grup de 20 avis i àvies de
Galícia.
d.
Busca a internet
els diferents programes d’oci alternatiu
com els que figuren a continuacio, a partir d’aquí, disenya i crea el
programa que us agradaría que l’ajuntament ofertes a la vostra ciutat – Noches
abiertas, Noches de luna, Abierto hasta el Amanecer, Noches vivas, Otra Movida,
Redes Jovenes, Enredate Conmigo, A Tope, Espabila, Esta noche toca, Espacio
Activo.
e.
L’organització d’aquests
institut us fa l’encarrec de disenyar un questionari per saber a dediquen el
temps lliure els alumnes del centre i coneixer els seus interessos. Dissenya l’enquesta i fes-li al menys a cent usuaris.
f.
Programa les
activitats d’unes colonies urbanes Durant la primera quicena de juliol en
aquest mateix institute per nens I nenes de deu a catorze anys. De dilluns a
divendres entre 9 i 13 hores.
g.
Treballes com a
animador/a en un camping i et demanen diseñar el projecte de les activitats
diaries per nenes i nenes entre 21 i 23 hores amb dos altres monitors.
h.
Campanya de
comunicacio d’un concert que es realitza en el casal de joves pel que
treballes. El concert tindra lloc en el pabello esportiu del municipi de 20.000
habitats. Has de reunir 1000 assistents i les entrades costaran 12 Euros.
i.
Fes un estudi
antropologic de com entenen l’oci a d’altres cultures i compara’l amb la nostra
societat.
-
Aquest treball
te una part escrita i una presentacio oral a classe amb diapositivies o
presentacio audio-visual i les dinamiques que creguis oportunes. El treball ha de tenir:
ü
Portada amb el
nom de l’activitat, nom del mòdul, noms i cognoms dels components, curs i any
ü
Índex paginat
ü
Continguts del
treball.
ü
Avaluació grupal:
comentari de com s’ha treballat en grup.
ü
Bibliografia i
pàgines d’internet
ü
Annex
-
Contingut del
treball
-
Seria
convenient que incloguis les mateixes diapositives impresses en paper amb les
explicacions que fareu a classe, una o dues diapositives per pagina.
Dimarts 8 d'octubre de 2013
- els estadis socio-afectius segons
Erikson i dinamica per escenificar-los,
Dimecres 9 d'octubre
2.4 Activitats de comunicacio
2.5 l'execucio del projecte
2.6 l'avaluacio – memoria i informe
Activitat 2.1 pg. 48
Activitat 2.2 pg. 49
Activitat 2.3 pg. 50
Activitat 2.4 pg. 51 – pot ser real?
Activitat 2.5 pg. 51 – pot ser real?
Dijous 10 d'octubre de 2013
treball projecte
No comments:
Post a Comment