Sunday, September 14, 2014

IRIS 1314 TASOCT M04 Oci i Temps Lliure a

foto grup





dijous 19 de setembre



http://serveicomunitat.blogspot.com.es/2014/05/iris-1314-tasoct-torrent-dels-colobrers.html







































VIDEOS

TALLER DE MASCARES









NEWAZA


TIMBALADA


CARNAVAL

Rei Lleó Opertura


Rei Lleo Cabaret


Rei Lleo Vaig a ser el Rei


Rei Lleo el Llibre de la Selva


Rei Lleo Oh Happy Days.


REi Lleo - Grease



Rei Lleo Profes.


Rei Lleo Credits


Rei Lleo Entrega de Premis.


Rei Lleo festa final



FELICITATS 1ER DE TASOCT - JA SOU UNS VERITABLES PROFESSIONALS !!!

PRIMER DIA DE CLASSE:

dinamica EL MERCAT!!
presentacio personal

presentacio del modul i de la unitat formativa
fotografia de grup pel blog de classe
dinamica de castells
http://livescripts.blogspot.com.es/2011/10/human-castles-in-english-class.html
http://playarchetypes.blogspot.com.es/2012/09/human-castles-group-dynamics.html


Dilluns 23 setembre 2013

fotocopia sobre dades personal i com fan servir els alumnes el seu OCI
d'atres definicions d'OCI

1.1l'oci el temps lliure

musica i oci – nem a compartir un video clip de la vostra eleccio cada sessio

Comentari: Abel Jazz es un artista, music, cantant, productor que es vol promocionar a si mateix amb aquest v.blog. La lliço que es despren de la seva actitud seria, no espereu a acabar el cicle per començar el vostre curriculum, comenceu-lo des d'ara mateix amb l'ajut de tots, de vosaltres mateixos, dels profes i de l'escola com a institucio. Podem anar escasos de recursos pero ens consta que d'aquesta escola han sortit professionals excel.lents, esta a les vostres mans seguir les seves passes!

antropololia de l'oci – introduccio historica
dinamica patrici-esclau: la cadireta de la reina – pagar penyora

1.3 breu introduccio a la sociologia – diferencia entre ambdues
sociologia de l'oci

Doc. 1.4 lligar-lo amb l'actuacio de divendres passat al Pans and Company de LeRoyMerlin de Sabadell,


Debat sobre la globalitzacio de l'oci


Dimarts 24 de setembre 2013
Desenvolupament de les TIC pg. 18
presentacio de blog i diari de classe, comentari sobre aquesta eina, blogger, i d'altres eines d'ITC, facebook, moodle, glogster...

El valor formatiu del joc pg. 18
1.4.3 Fonaments pedagogics de l'educacio en el temps lliure – objectius

necessitat de l'animador d'una valoracio critica de la societat que li envolta:
fragment del documental Inside Jobsobre la crisi economica actual i video sobre l'assessinat de JF Kennedy,
- primeres escenes de Un Metodo Peligroso para ilustrar el psicolanalisi i l'inconscient; i dinamiques sobre el tema,
presentacio sobre paritat de genere – primer episodi de Sexo en Nueva York - i comentaris,
- fragment de Mas Alla de los Sueños o Ghost i Debat Guiat sobre el tema de la mort.
Documental Baraka – fitxa de la pel.licula i debat.

1.4 Factors que propicien la pedagogia de l'oci

la pedagogia de l'oci


activitat de la diapositiva 12

Dijous 26 de setembre 2013

(corregir activitat del dia anterior
continuar amb les diapositives. pos-posat)

Dilluns 30 de setembre 2013

Classe sobre recursos digitals i internet.
http://livescripts.blogspot.com.es/2013/09/iris-1314-tasoct1-ict-class-session.html

o be, si hi ha problemes tecnics:


Dimarts 1d'octubre 2013
presentacio en diapositives del que hem fet fins ara.

Dimecres 2 d'octubre 2013

assistencia i feina

Dijous 3 d'octubre de 2013

dinamica NEWAZA per il.lustrar 2.1 Que es un projecte d'oci i temps lliure

Dilluns 7 d'octubre de 2013

2.1 Que es un projecte d'oci i temps lliure
2.2 Analisi de la realitat,

M4 ACTIVITATS D’OCI I TEMPS LLIURE    -  PLANTEJAMENT DE L’EXERCICI:

a.      L’Ajuntament de la vostra ciutat us ha contractat com a TASOCTs i us ha fet aquest l’encarrec de saber quines ofertes d’oci i lleure hi ha al vostre barri o població, com per exemple: centres d’esplai, centres cívics, ludoteques, casals, pavellons esportius, parcs, fires, atraccions turístiques, quan és la festa del barri o de la població ...

b.      L’ajuntament, o empresa turística, o hotel, os demana que elaboreu una ruta per la vostra ciutat d’un dia sencer per llocs emblemàtics, interessants, turístics, històrics... El dia escollit és un dissabte. Els acompanyareu durant tota la jornada, decidireu quan els deixeu temps lliure, si creieu que és necessari, on anireu a dinar (els àpats els paga l’Ajuntament), què es farà després del dinar, durant la tarda i durant el sopar fins l’hora que vosaltres creieu convenient, ja que a l’endemà el grup marxa cap a una altra ciutat ben d’hora. Podeu aprofitar per fer alguna trobada amb algun altre grup de la ciutat per tal d’establir relacions amb altres persones... Es tracta d’un col.lectiu de 20 joves de 18 a 20 anys  del País Basc.


c.       Igual que el cas anterior, pero el col.lectiu podría ser un grup internacional d’adults entre 30 i 45 anys que visita una fira de mostres, o be, un grup de 20 avis i àvies de Galícia.

d.      Busca a internet els diferents programes d’oci alternatiu  com els que figuren a continuacio, a partir d’aquí, disenya i crea el programa que us agradaría que l’ajuntament ofertes a la vostra ciutat – Noches abiertas, Noches de luna, Abierto hasta el Amanecer, Noches vivas, Otra Movida, Redes Jovenes, Enredate Conmigo, A Tope, Espabila, Esta noche toca, Espacio Activo.


e.      L’organització d’aquests institut us fa l’encarrec de disenyar un questionari per saber a dediquen el temps lliure els alumnes del centre i coneixer els seus interessos. Dissenya l’enquesta i fes-li al menys a cent usuaris.

f.        Programa les activitats d’unes colonies urbanes Durant la primera quicena de juliol en aquest mateix institute per nens I nenes de deu a catorze anys. De dilluns a divendres entre 9 i 13 hores.


g.      Treballes com a animador/a en un camping i et demanen diseñar el projecte de les activitats diaries per nenes i nenes entre 21 i 23 hores amb dos altres monitors.

h.      Campanya de comunicacio d’un concert que es realitza en el casal de joves pel que treballes. El concert tindra lloc en el pabello esportiu del municipi de 20.000 habitats. Has de reunir 1000 assistents i les entrades costaran 12 Euros.


i.        Fes un estudi antropologic de com entenen l’oci a d’altres cultures i compara’l amb la nostra societat.



-          Aquest treball te una part escrita i una presentacio oral a classe amb diapositivies o presentacio audio-visual i les dinamiques que creguis oportunes. El treball ha de tenir:

ü  Portada amb el nom de l’activitat, nom del mòdul, noms i cognoms dels components, curs i any
ü  Índex paginat
ü  Continguts del treball.
ü  Avaluació grupal: comentari de com s’ha treballat en grup.
ü  Bibliografia i pàgines d’internet
ü  Annex

-          Contingut del treball


-          Seria convenient que incloguis les mateixes diapositives impresses en paper amb les explicacions que fareu a classe, una o dues diapositives per pagina.


Dimarts 8 d'octubre de 2013

- els estadis socio-afectius segons Erikson i dinamica per escenificar-los,

Dimecres 9 d'octubre

2.4 Activitats de comunicacio
2.5 l'execucio del projecte
2.6 l'avaluacio – memoria i informe

Activitat 2.1 pg. 48
Activitat 2.2 pg. 49
Activitat 2.3 pg. 50
Activitat 2.4 pg. 51 – pot ser real?
Activitat 2.5 pg. 51 – pot ser real?

Dijous 10 d'octubre de 2013

treball projecte

No comments:

Post a Comment