1.
Com es classifiquen les funcions cognitives?
2.
Quins tres objectius tracta d’aconseguir qualsevol programa
terapèutic de les funcions cognitives? Posa exemples.
a.
b.
c.
3.
En que consisteix la teràpia d’orientació a la realitat? De quins
recursos disposem per fer-lo? Com s’aplica?
a.
b.
c.
4.
Que son les tècniques d’entrenament de la memòria? Quines dues
estratègies incorporen?
a.
b.
5.
quina mena de processos cognitius treballen aquestes estratègies?
a.
Els puzzles, les sopes de lletres, preguntes de comprensió...
b.
El reconeixement dels objectes pel tacte, la discriminació
d’olors...
c.
Recordar els només de les persones de classe.
d.
Repassar el que hem fet al final d’una sessió
e.
Recordar persones i esdeveniments dels passat i la reminiscència.
f.
conceptes com ara amunt-avall, davant- darrera...
g.
els punts cardinals, Senyals de tràfic o informatives
h.
reconèixer edificis, monuments,
i.
calcular la distància entre dos punts, o la superfici d’una
habilitació
j.
relacionar l’hora, el dia i l’estació actual.
k.
Recordar dates significatives.
l.
ordenar frases desordenades, motsencreuats, completar refranys...
6.
Quines són les tècniques especifiques d’entrenament de la
memòria? Posa un exemple.
a.
b.
c.
d.
7.
Que es la reminiscència? Quins materials podem fer servir per
ajudar-nos en aquesta tècnica?
8.
Que es la psicomotricitat? Quines arees inclou?
9.
Què és la musicoteràpia? Quines activitats la conformen? Quins són
alguns dels objectius per treballar-la?
10.
Que són els programes de psicoestimulació integral? De
‘estimulació preventiva?
11.
Pensa en algun video-joc que t’agradi i reflexiona si podria tenir
aplicacions per estimular cognitivament a col.lectius especifics.
No comments:
Post a Comment